Vitlök

Jag håller på att laga mat just nu, nästan klart, för jag är svinigt hungrig, och mitt kök osar vitlök haha!! Jag älskar vitlök och lägger det gärna i min mat. Idag har jag gjort rostas med en kryddig marinad (3 vitlöksklyftor), ungsrostad potatis till det plus en sallad (1 vitlöksklyfta) och en vitlöksås (2 vitlöksklyftor) som står och tar sig i kylskåpet. Tycker synd om mina arbetskollegor imorgon för jag ska ha med mig den maten till jobbet imorgon och det kommer nog att stinka vitlök från mig imorgon en hel del, så säger nog ursäkta för det redan nu haha, plus att jag kommer att ta med mig tuggumi till jobbet imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahah stackars alla som jobba där!

typiskt sandra;)<3

2011-09-07 @ 10:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0