Serier serier och åter serier!!!

I söndags kom jag ikapp med mina 5 serier som jag missat under veckan. Bland dem var det de gamla godingarna 90210 och The Vampire Diaries, och ååå som jag längtat till starten av alla dessa serier som komma skall. Bra start på säsongen för bådda dessa serier. Tittade även på The Lying Game, love it, vill ha mer Ethan och Emma ååå längtar till nästa avsnitt, för veckans avsnitt ska jag säga var skit bra och spännande. Idag blev det även en säsongspremiär av How I Met Your Mother, dubbel avsnitt, skoj att ha tillbaka den serien också och bra avsnitt var det. Sen så påbörjade jag 2 nya serier förra veckan. Ringer och The Secret Circle.
Emma & Ethan från The Lying Game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0