Inte hänt så mycket

Det har inte hänt så mycket de 3 senaste dagarna faktiskt, inte så jätte värt att skriva om. Jobbade i onsdags och i torsdags. I onsdags kom jag hem och tittade på NCIS, NCIS: LA och 90210. Sen blev det att jag fixade matlåda för jobbet och sen sova. I torsdags efter jobbet så åkte jag hem till mamma och va där en stund, sen åkte jag hem och tittade på Ringer och Glee, som jag inte orkade göra dagen innan, sen blev det att jag sov, riktigt skönt för idag vaknade jag vid 8 tiden av mig själv utvilad och pigg. Har tagit ledigt från jobbet idag för att jag ska åka till Oslo om sisådär en timma med hela tjocka familjen. Har städat, diskat och packat idag. Har även varit på stan, höstmarknaden är i gång, så gick med 3 systrar en stund. Köpte mig lite strumpor, godis och munkar. Var ute efter att par skor också och hittade ett par skit snygga från Scorett, men näää 37 var för små och 38 var för stora, underbart att ha mellanstorlek och att det finns och allt. Har även tittat på dubbelavsnitt av The Big Bang Theory, skit roliga avsnitt, älskar att typ alla serier är i gång igen!! Aja ska ta och stänga ner datorn nu snart, för den ska med så att jag kan underhålla mig själv med serier ikväll eller något. Ha det gött, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0