Hösten är här vilket betyder SERIER!!!

Det har vart pissväder ute nu det senaste, kan bero på ovödret Katia, men still, det är mitten av September snart, vilket betyder höst i Sverige, Eller som ajg och 2 av mina systrar har skämtat om, det är vinter typ 6 månader, vår kanske 1 månad, sommar en kvart och höst resten, underbart väder vi har här i Sverige va!!
Nää men det enda braiga med hösten är att alla mina serier börjar igen!! YAAAAAAAAAAY Can't wait. Första börjar redan ikväll i USA, ska bli skoj att komma igång med dem igen, och se vart den kommande säsongen bär av efter alla cliffhangers.
Här kommer alla min serier som kommer att följas i höst, även denna gång en lång radda:
Måndagar:
How I Met Your Mother (19/9)
Gossip Girl (26/9)
The Lying Game (sänds redan)
Heart of Dixie (26/9) NY!

Tisdagar:
90210 (13/9)
NCIS (20/9)
NCIS: LA (20/9)
Glee (20/9)
Ringer (13/9) NY!

Onsdagar:
Pretty Little Liars (19/10)

Torsdagar:
The Vampire Diaries (15/9)
The Big Bang Theory (22/9)
Grey's Anatomy (22/9)
Private Practice (29/9)
The Secret Circle (15/9) NY!

Fredagar:
Nikita (23/9)

Söndagar:
Desperate Housewives (25/9)

2012:
One Tree Hill
Make it or Break it
The Secret Life of the American Teenager

Ja jag vet en hel del serier, och där 3 nya serier, men är det serie höst så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0