Bok - One Day

Handling:
'I can imagine you at forty,' she said, a hint of malice in her voice. 'I can picture it right now.' He smiled without opening his eyes. 'Go on then.' 15th July 1988. Emma and Dexter meet for the first time on the night of their graduation. Tomorrow they must go their separate ways. So where will they be on this one day next year? And the year after that? And every year that follows? Twenty years, two people, ONE DAY
ξ
Förra veckan läste jag ut denna bok, påbörjade den veckan innan och det var en sån bok som jag inte ville släppa för jag som läsare ville bara veta vad som skulle hända. En riktigt bra bok med en intressant uppbyggnad. Det var skoj att läsa om just den 15e juli i 20 år och vad som hände dessa två huvudkaraktärer just denna dag. Visst man fick lite information om vad som hände under året som gott, men det var denna dag som stod i fokus och dessa två karaktärer som jag personligen hoppades på från hela första början. En riktigt bra bok som jag rekommenderar och orkar ni inte läsa den så kommer den på bio 14e oktober. Men böcker är generellt alltid bättre än filmer och/eller serier, men hey det är min åsikt ni kanske tycker annat.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag håller på att läsa den nu, den är väldigt bra! Och precis som du sa, den fångar intresset!

2012-01-03 @ 11:32:37
URL: http://emiliarasmusson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0