Jobbet snart

Jag ska byta om och dra mig till jobbet snart, börjar 13.50 och slutar 22.05. idag till fredags ser ut så, alltså 3 dagars kvällsarbete, and I don't like. Igår var jag ju som sagt i Göteborg, fortfarande min hemlighet, kommer la att berätta det inom snar framtid. Efter götet åkte jag hem till min mor, där syster Mirjam väntade. Båda hade glömt nyckel till vår mor så vi satt utelåsta tills lillsyrran Fiapia kom hem från skolan. Lyckat? haha nää men jag hade en trevlig stund hos mamma. Efteråt fick jag skjuts hem och spenderade kvällen med att komma ikapp med lite serier. Det har även min morgon bestått av. Just nu är jag ikapp med förra veckans serier och ska påbörja tisdagens 5 serier (som sänds i USA) när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0