Mina fynd för dagen

Hola =)
Var ju på stan idag och jag har "fyndat" hehe. Nää ville hitta något som jag kan ha på mig på lördag. Tror ni att jag hittade något? nej.. Kind of sucks, men ska ta en titt till kan ju ha missat något. Jag köpte mig ett påslakan set, har bara ett kan behövas ett till. Sen köpte jag mig ett nytt lypsyl, försvarets hudsalva, tappade mitt på jobbet förra veckan, så att den blev smutsig.. Sist men inte minst så köpte jag mig lite lins vätska också. OJ OJ OJ vilka fynd jag fick mig mig hem va? Hehe. Jag var även snäll och köpte en plånbok till min lillasyster, hoppas att den kommer till användning nu. Det blev även en lunch på stan, Kyckling tallrik på Campino, inte mitt förstaval direkt, men hey it's food.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0