Hellu!!!

Hola på er!! Min dag idag har vart likte händelserik som resten av veckan :P hehe Jag vaknade åkte till jobbet, jobbade i 5 timmar. Gick snabbt att jobba idag, ringde på rätt så mycket idag, mellan 8 då linjen öppnas till 10.15 hade jag inte en enda lugn stund, sen dog det ut visserligen, men ändå. Efter jobbet blev det en prommenad hem, snacka om blöta fötter, slask överallt + uggs är ingen bra kombo direkt. Väl hemma tittade jag på 2 avsnitt av Friday Night Lights, bra avsnitt. Åt mat samtidigt, sen somnade jag, inte bra!! Vaknade upp typ 20 i 8 och hoppade in i duschen. Väl ute blev det matlagning för mat låda imorgon, jobbar långpass så får lunch. Sen bakade jag kladdkaka och diskade och platta håret. Är nästan klar :p hahah jag är alltid seg med att platta mitt hår när jag inte ska någon stans, kan ta typ 4-5 timmar ibland, när det i vanligtvis bara tar 20-30 minuter, haha. Har tittat på ännu ett avsnitt av Firday Night Lights nu, bara 10 kvar på säsong 2 nu, som sagt bara första säsongen som va full, de andra 4 är halva säsonger. Har även suttit och skämtat med min syster Sofia på MSN, alltid lika skoj =) på lördag ska vi ha myskväll, ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Hallvarddagny

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-05 @ 07:31:52
URL: http://hallvarddagny.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0