Fredag - Tuppaware party hos syster

Fredag var det jobb på schemat, snacka om att jag var trött som satan!! hade la sovit 2-2,5 timmar bara, för att jobba i nästan 9 timmar dagen efter. Men en tjej va i samma båt som mig, så vi va trötta tillsammans, hehe. Efter jobb begav jag mig av till syster Fatmé där hennes kompis skulle ha en tuppaware redovisning, om man kan kalla det så, intressant, men jag köpte inget, eftersom att jag tycker att det är allt för dyrt med en matlåda för typ 200kr, det enda jag ville ha. Sen blev det mat, hemma gjorda hamburgare, och efterrätt glass med alla dess tillbehör, mmmmm så gött det va =D Sen blev det givetvis en massa tjöt. Jag va inte hemma förrän vid 00:40 någon gång tror jag. Gissa om jag va stendöd då. Så gött att få lägga sig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0