Film - Eat Pray Love

Handling:
En kvinna som är lyckligt gift kämpar tillsammans med sin man för att bli gravid men hon kommer fram till att sitt liv måste gå en annan väg. Efter en smärtsam skilsmässa reser hon iväg på en "jorden-runt-resa" för att upptäcka sig själv.
ξ
Tittade ju på denna film i lördags natt, hyrde ju 3 filmer i lördags med lillasyster Fiapia. Det var ju bara jag som tittade på den till slut för att Sara och Sofia hade somnat, men i don't blame them, vi började titta på filmen vid typ 2 på natten. Har hört från alla som sett den att den är såååååå bra, så jag hade ju höga förväntningar på den, yeah det skulle jag inte haft, för jag tycker inte att den var så underbart bra som alla säger att den är. Visst filmen va helt okej, men gå inte in med förväntningar så blir ni inte besvikna helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0