Season 2 down, 3 more to go

Blev klar med säsong 2 av Ghost Whisperer för några timmar sen, så utav hela 107 avsnitt är jag klar med 46 stycken, nästan hälften alltså. Varför det är 46 och inte 44, med tanken på att säsong 1 och 2 var 22 avsnitt vardera, är att jag har tittat på 2 avsnitt av 3e säsongen nu också. Så nu är det bara 16 avsnitt kvar av denna säsong. 3e säsongen fick bara 18 avsnitt på grund av författar strejken. Jag måste ju säga att serien blir ju bara mer spännande ju fler avsnitt jag ser. Idag orkar jag faktiskt inte med mer avsnitt, ska stänga av datorn och ligga och läsa en stund istället. Får se hur många jag orkar med imorgon, ska ju jobba i 9 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0