Off the Map

För typ 15 veckor sen började denna serie visas i Sverige. Jag tittade på första avsnitt när det visades här i Sverige, men sen så hade jag aldrig tid, så tittade på de resternade 12 avsnitten på nätet. Jag tittade klart på serien i fredags, det 13e och sista avsnittet. Serien fick inte mer avsnitt i Usa, den fick inte så många tittare per avsnitt så den lades ner. Lite synd tycker jag, tyckte om den, men hey jag älskar sjukhusserier. Så tänkte ge er en liten recap här.
ξ
Handling:
Three doctors are transplanted from the U.S. to work in an isolated clinic in the tropics.
Inte så mycket till handling kanske, men det är just så serien började. 3 läkare från Usa åker till en klinik i Syd Amerika för att starta om och där får man ta del av deras liv och hur de hanterar livet som läkare och allt omkring det hela. Denna serie är skapad av Shonda Rhimes, smma skapara av Grey's Anatomy och Private Practive. Som sagt tyckte att det var synd att serien las ner, men ännu en sjukhus serie ute på tv, när det redan finns så många redan som det är kanske inte är det bästa. Men jag tycker att denna serie hade ett bra koncept och olik de andra till en viss del. 13 avsnitt är inte det mesta, men bättre det än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0