Ny dator

Jag tänkte blogga lite igår kväll, men min dator kraschade och dog. Gissa om jag var arg. Kunde ju inte titta påGhost Whisperer. Ringde syster Fatmé, eftersom att det är hennes dator jag fick när hon köpte sig en ny, som tur va så brydde hon sig inte. Jag som inte hade räknat med en dator i min budget denna månad, inte på flera månader framöver tänkte bara FAAAAAN jag har inte råd med en dator. De pengar som jag tänkte lägga undan denna månad fick helt enkelt spenderas på en dator. Köpte mig en Sony Vaio, 11,6". Vill egentligen ha en Mac som är 13", men det är verkligen inte i min budget. Men jag är så nöjd så, kan bli en Mac senare i livet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0