Min midsommar

Midsommar igår ja. Jag tycker ju att det är en av de mest överskattade storhelgerna vi har i Sverige, för det är ju typ bara supa supa supa! Men min midsommar igår var ju inte helt fel. Började dagen med lite frukost, gott gott, samtidigt som jag tittade på ett avsnitt av Ghost Whisperer. Bra avsnitt som vanligt. Efter det blev det till att ställa sig och baka. Tog med mig fika till jobbet idag, och skulle inte orka eller hinna göra det idag på morgonen så det blev igår. Efter det blev det en dusch, och sen fix. Syster Sara och hennes kille David hämtade upp mig och vi drog ut till Syrran Mirjams kille Jonas föräldrars hus. Där blev det lite krocket, kubb, 5 kamp till en början. Vill ju bara påpeka att jag vann ju krocketen. Sen blev det grill, och det satt ju helt prima, med tanke på att jag bara ätit frukost den dagen. Riktigt gott också! chefmasters Frank och poop får man ju tacka ;) Sen blev det en massa prat, va svinigt kallt, så jag gick in, lagom till jordgubbstårtan. Sen blev det lite galenpanna, James Bond och Rebecka Black någon?
Efter det blev det hemgång. Väl hemma kunde jag inte sova, utan det blev lite filmtittande och sen sägnen. En trevlig midsommar i år, men hey det kunde varit vilken dag som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0