Good weekend

Denna helg har varit bra, och det gillar jag =D Fredagen spenderades först 9 timmar på jobbet, det kunde jag ju skippat, men a girl have to make a living. Efter det blev det grillmys hos syster Mirjam och hennes pojkvän Jonas, med lite syskon och vänner. Bio efter detta, Fast Five, mmmm I love me some Paul Walker. Lördag var det ju som sagt marknad och sen blev det utgång. Folket jag va ute med var ju inte dem roligaste när de ville dra hem vid 1, men we called it a night, och jag fick ju dansa av mig lite i alla fall :D Idag har jag firat svåger min med familj, blev lite överraskning för honom, mat äckel smörgåstårta, men god kladdkaka med jordgubbar och grädde till efterrätt, så det va uppskattat. Sen drog vi oss mot Viskan (ett fik), där jag fick i mig lite mat, och sen hem till syster där jag väntade in tiden tills jag skulle träffa min kompis. Blev en power nap och lite köttbullar och spagetti till det ;D Kvällen avslutades hemma hos miss Lo, med lite fika och en hel del prat.
Remember "Every song ends, is that any reason not to enjoy the music" fick jag påminna lite om idag, men även själv bli påmind om lite, vilket är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0