Done with season 1

För en stund sedan tittade jag klart på säsong 1 av Ghost Whisperer. En bra säsong, och alla avsnitt var faktiskt riktigt bra, förvånansvärt. När det kommer till serier, brukar det vara några avsnitt i varje säsong som inte är så bra, som bara är där för att fylla ut säsongen. Plus att en del avsnitt var lite läskiga, speciellt när jag skulle gå och lägga mig, haha!! 22 avsnitt va det i första säsongen, har påbörjat säsong 2 nu, tittade precis klart på det första avsnittet, och ytterligare 21 avsnitt väntar mig på denna säsong. Can't wait, detta är en bra serie, ska bli roligt att se det 4 säsonger som jag har kvar, och eftersom att jag är ledig i 2 dagar till och har semester snart, så kanske jag hinner klart med 3 säsonger innan jag drar mig iväg på äventyr, om inte mer. Med tanke på att jag tittade klart på första säsongen på 4 dagar, men kunde lika gärna varit 2 eftersom att jag bara tittade på ett avsnitt dag 1 och två avsnitt dag 3. Som sagt gooooood show :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0