Snälla kollegor

Jag har då allt snälla kollegor! Fick skjuts en bit på vägen hem idag av en kollega på jobbet, slapp jag gå hela vägen i regnet i alla fall. Snällt av honom. Har en del på jobbet som inte tycker om att jag går hem själv så på kvällen. Inte för att jag har något emot det, men snällt av dem att erbjuda att köra hem mig. Kollegorna gör de fan med värt att gå till jobbet om jag ska vara ärlig. Visst kanske inte är the biggest fan av alla på jobbet, men utan dem skulle jag inte klara av jobbet. Det är inte direkt de roligaste arbetsuppgifterna på jobbet, sen så får man idioter till gäster som ringer in minst en gång på dag. Man kan ta ut lite aggresioner när man pratar med dem, för de vet exakt vad man pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0