Min Oslo resa

Från den 30e juni till den 3e juli var jag i Oslo med en kompis för att hälsa på en annan kompis och min bror såklart. Kan ju säga att träffa min bror, no offens till honom, var det roligaste med hela resan dit. Att sova 50% av resan tyckte mina 2 kompisar var en bra och rolig idé. Yeah not me, och att spendera en hel natt på akuten var rikitgt skoh också. Or maybe not! Det sägs ju att man lär känna någon riktigt när man varit på resande fot med dem. Säger ju bara så här, kommer inte göra om det i alla fall. En annan rolig grej med resan var ju att jag äntligen hittade mig lite Sour patch kids, ett godis från USA, som jag velat smaka på sen jag tittade på serien Kyle XY, and it was gooooood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0