Min hals är död!!

I måndags vaknade jag upp och hade jätte ont i halsen. Prima va? Tänkte att det var på grund av att jag sovit så dåligt. Så bytte om och drog mig till jobbet, väl på jobbet, klarade jag av 4 timmar på tele, första timman fick jag dock bara 1 samtal, och det tog kål på min hals. Efter lunch satt jag med admin tills jag slutade klockan 5. Igår vaknade jag upp och halsontentvar bara värre, så ringde in och sjukanmälde mig. Min röst är ju det jag har för att jobba, sitta och ta emot hotellbokningar på telefon utan att kunna prata riktigt kanske inte är en höjdare. Nu ligger jag här dag nr 3, fortfarande ont i halsen and still no work. Visst kanske lite skönt att slippa jobbet, men orkar inte bara att ligga här och få ont så fort jag sväljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0