Film - Unstoppable

Handling:
Tåg 777 skenar okontrollerat och hotar att utplåna en hel stad. Desperata försök att återfå kontrollen över tåget misslyckas och det blir upp till två banarbetare, Frank och Will att få stopp på det innan katastrofen är ett faktum. Men hur stoppar man någonting som är stort som en skyskrapa och rusar fram med kraften av en missil?

Jag har ju varit världs sämst på att uppdatera riktigt på det sista, så jag har glömt att skriva om lite filmer jag har sett, 3 stycken närmare bestämt. Så ni får lite recensioner nu istället. Denna film var bra, förutsägbar, men det är en hel del filmer nu för tiden tycker jag. Denzel Washington, som jag nämnt innan, är en av mina favorit skådespelare. Han gör en hel del bra filmer och han är en bra skådis. Dock påminde denna film mig en hel del om The Taking of Pelham 123.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0