Film - Twelve

Handling:
På Upper East Side på Manhattan har vårlovet precis börjat och eleverna från stans elitskola för universitetets förberedande studier har gott om tid och pengar att bränna. White Mike har hoppat av skolan och förser istället de privilegierade ungdomarna med droger. Samtidigt som han sörjer sin mamma som nyligen gått bort och kämpar för att våga visa Molly att han älskar henne, blir hans kusin brutalt mördad och hans bästa kompis anklagas för mordet.
Andra filmen i ordningen. Jävligt speciellt, VERY VERY SPECIAL!!
Inte dirket bra om jag får säga det sjäv, vet inte varför jag ville se den, eftersom att den var med på min lista över filmer jag vill se. Ingen rekommendation med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0