When i was gone

Nu när jag har vart borta, har jag la inte gjort så mycket.
hmm jobbat, som vanligt. Sitter fortfarande på telefon och tar emot
hotellbeställningar, inte det roligaste jobbet, men det ger ut lite i alla fall.
Har varit uppe i Stockholm i början av December och hälsat på min syster Ulla,
då jag 2 veckor tidigare blev moster till den här sötisen:
Hmm vad har jag mer gjort. Jag har blivit fastanstäld på mitt jobb, förut var jag
anställd via ett bemanningsföretag. Jag blev 20 i December, firad lite jul och nyår
med familj. Flyttat hemmifrån. Tittat på mycket serier och film, ni kommer få en liten recension senare.
Jaaa, jag har även läst ut 1 bok, vilket är lite för att vara mig, med tanke på att
jag älskar att läsa, men det har bara inte blivit av, ska försöka att bättre mig.
Bokat London resa med mina systrar som ska ske över påskhelgen, vilket kommer att bli skoj,längtar som bara den =)
Sen har jag la inte gjort så mycket mer, finns inte så mycket att göra
när man typ jobbar hela tiden.
Men jag lovar ska försöka att bättra mig med bloggandet, även om mitt
liv inte är så spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0