Sova kanske?

Nu är det dags för mig att stänga ner. Nu har jag tittat klart på
mina serier för dagen. Det blev Desperate Housewives och Brothers & Sisters. Bra avsnitt på båda serierna. Sen har jag la inte gjort så mycket mer efter jobbet, tittat runt lite på internet och inte gjort så mycket vettigt. Men stänga av datorn får jag la göra nu ändå, för även om jag inte börjar förän kl 17.35 imorn så ska jag upp bright and early för att tvätta, för smarta
jag har tagit en tvätttid imorgon bitti kl 7 på morgonon, så ingen sovmorgon där inte :P haha, men kan sova mellan maskinerna.
Aja god natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg. :-)

2011-02-22 @ 01:28:08
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0