The Lying Game

Handling:
Sara Shepard, the author of Pretty Little Liars, is releasing a new series about identical twin sisters who were separated at birth, one rich and the other poor. When the less fortunate sister finds out that her twin has gone missing, she sets out to find her.
ξ
Jag kan ju säga redan nu att jag vill ha dess böcker!! Älskar att läsa och vill ha vill ha vill ha, men jag har ju inte ens köpt Pretty Little Liars serien än, så kanske ska lugna mig lite. Serien började sändas förra veckan, och jag har sett de 2 avsnitt som har blivit släppta and i'm hooked. The Lying Game är spännande med massa intriger och hemligheter och jag vill bara ha mer av serien. Får helt enkelt hoppas att denna är lika bra, till och med kanske bättre än Pretty Little Liars. Can't Wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0