Söndag

I Söndags vaknade jag och mådde bra igen, skönt det. Dagen började med lite tvätt, tog med mig skiten till Mirjam och tvättade där, hon och hennes kille hade ju ändå så en tvätt tid så fick tvätta med dem. Sen blev det lite handling, köpte nog det mesta som behövdes hemma. Hoppas jag i alla fall. Efter det blev det lite film, The Adjustment Bureau och sen äntligen kommer Daniel och hans kompis med flyttlassen från Stockholm. Syrran Ulla, och hennes kille och deras lille son flyttade till Borås i Söndags, så skoj att nästan alla syskon, alla utom bror, bor Borås igen, samlade. Jag agerade flytt hjälp. Jag är skit klen och fick ont överallt, men allt blev uppflyttat till deras lägenhet i alla fall. Sen blev det mat och lite tjöt, och sist men inte minst hemgång och en trött Sandra däckade på sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0