Seg med ett avslut

Jag känner att jag är rätt så seg på att avsluta den sista säsongen av Ghost Whisperer. Har hållt på med den femte och sista säsongen i snart en månad känns det som. Igår tittade jag på 3 avsnitt och i förr i går tittade jag på 3 avsnitt, så nu har jag bara 8 avsnitt kvar, och det klarar jag på 2 eller 3 dagar, hoppas jag på i alla fall, så att jag kan avsluta denna serie innan alla mina andra serier börjar igen och så att jag får se hur det hela slutar! So excited! Men jag har varit så med typ alla serier jag tittat på som redan blivit avslutade. I början tittar jag som en galning på flera avsnitt om dagen och sen när det väl kommer till den 2 sista säsongerna typ så vill jag inte titta klart, för att jag vill nog inte att det ska sluta riktigt.


Jag när det kommer till serier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0