Minigolf och utgång

I lördags när jag vakande mådde jag mycket bättre, dock saknade jag typ all energi i min kropp, med tanke på det lilla jag åt dagen innan, typ nada. Men den återkom lite i taget under lördagens gång. Började dagen med lite minigolf, med 3 systrar, systers kille och svåger. Jag förlorade då, 109 slag på 18 banor, ett snitt på 6 slag, när 7 slag är max per bana är la inte det bästa direkt, men jag är bättre på annat. Sen blev det en tripp till min mor där hamburgare och vattenmelon stod på menyn. Gött var det, men sen bar det hemåt, en liten dusch och lite fix senare var jag hemma hos syster Fatmé där hon och Mirjam väntade. Vi tittade på film sen gick vi till Vimmel och hade skoj. Träffade på lite kompisar och det blev en hel del prat. Ett bra avslut på lördagen. Dock mådde jag inte så bra på kvällen, illamående och rök är inte den bästa kombinationen, så det var la enda nackdelen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0