Film - Monte Carlo

Handling:
De tre tjejerna Grace (Selena Gomez), Emma (Katie Cassidy) och Meg (Leighton Meester) använder deras besparingar för en drömresa till Paris, som visar sig bli en katastrof. När de bestämmer sig för att ta en paus från deras usla rundtur och smyger in till lobbyn till ett femstjärnigt hotell så blir Grace misstagen för en bortskämd brittisk arvtagerska vid namn Cordelia Winthrop Scott. Grace låtsas vara Cordelia så att tjejerna kan uppleva drömsemestern som de förtjänat. Men allt går inte som de planerat när Grace blir förälskad i en kille vid namn Theo. Han blir förälskad i henne som Cordelia och har ingen aning om att Grace är en bedragare.
ξ
Tittade på denna film i måndags, eftersom att jag inte hade så mycket bättre för mig, spenderade jag min tid framför datorn. En chick flick i all dess ära, och en bra en. Rolig, romantisk lite äventyrlig. Visst den va lite småtöntig, men det är typ alla chick flicks, men jag gillade den för det. Skoj att se Leighton Meester i en annan roll och jag tycker ju om Selena Gomez sen innan också. I love chick flicks!! förutom att de alltid är peerky typ, så slipper man lägga så mycket tanke bakom filmen när man tittar på den, och det är skönt när man bara vill sitta och njuta av en film.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vars har du sett filmen? Har du laddat ner den eller? :)

Vill as gärna se den, och den verkar grymt bra.



Tacksam för svar(:

2011-09-24 @ 23:46:38
URL: http://kkrazyguurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0