Film - Harry Potter and the Deathly Hallows (Part II)

Handling:
Allt har lett fram till detta, den ödesmättade uppgörelsen mellan de goda och onda krafterna i magins värld. Ondskan finnsöverallt och ingen går längre säker men det kan bli Harry Potter som måste göra den största uppoffringen när han en sista gång ställs mot Lord Voldemort. Slutet är här.
ξ
Förra året kom första delen ut och jag valde att inte titta på den, eftersom att jag inte ville vänta så länge på slutet, så valde att titta på första delen dagen innan jag tittade på denna film. Även denna del var riktigt bra! Det som var mest spännande efter alla år var ju att se hur det hela slutade. Har ju fått höra av systrarna som läst böckerna hur det skulle sluta, men ändå. Plus att jag har läst epilogen i den sista boken, därför tyckte jag inte om slutet riktigt, då de gav Harry och Ginnys son ett helt annat namn.
ξ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0