Film - Blue Crush 2: No Limits

Handling:
Dana är 18, vacker och en grym surfare med en bokhylla fylld av troféer som bevis. När hennes pappa sätter press på henne att börja på college, flyr Dana från sitt hem i Beverly Hills till stränderna i Sydafrika. Där finns några av världens bästa surfställen och det är hennes döda mammas hemland. Med sin mammas dagbok i handen och ett gäng omaka surffanatiker som sällskap, ger sig Dana av på en resa längs Afrikas hisnande södra kust för att uppfylla sin mors dröm.
ξ
Även denna film blev det att jag tittade på i måndags. Såg första filmen när den kom ut 2002, det är 9 år sen nu, damn det var ett tag sen. Anywho, jag tyckte om den filmen, eftersom att jag tycker om surfing. En dag vill jag lära mig att surfa, ska bara övervinna min rädsla för djupt vatten och lära mig simma bättre. Hur som helst, denna film är ju typ i samma stuk som första filmen, men den når inte riktigt upp, inte för mig i alla fall. Det är inte samma skådespelare med eller något sånt, men om man ska döpa filmen till ..... 2 så tycker jag att den har lite att nå upp till. Visst filmen i sig var la okej, men that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0