Bränd majskolv någon?

Jag var på stan en stund innan. Mötte upp systrarna Ulla och Sara och gick runt lite bara. Sen bar det av till maxi där jag och syster Sara handlade lite, en del frukt och majskolvar. När jag kom hem la jag majskolvarna i en gryta och la på dem på plattan och satte mig vid datorn för att kolla film. Vatten när det kokar avdunstar, och en ouppmärksam Sandra leder till att jag får undersidan av mina majskolvar brända. Smart va, haha!! nää men de smakade lite grillat på just den delen så no worries, de var fortfarande ätbara och jag klagar inte. Ska bara försöka vara lite mer uppmärksam nästa gång och kanske inte titta på film samtidigt?
Sjukt gott med salt och smör till, mmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0