Blev visst några böcker ändå...

I can't help it!!!
Jag beställde 7 nya böcker. ooooops. Det blev 6 av författaren Sara Shepard och 1 av Paulo Coelho. Utav Shepard beställde jag de två första böckerna i The Lying Game serien och de 4 första böckerna i Pretty Little Liars Serien. Får ta de andra 4 vid ett senare tillfälle helt enkelt. Och av Coelho blev det en bok jag blivit rekomenderad av en kille på jobbet. Han har nämt denna författare flera gånger och tycker att jag ska läsa hans verk, och denna bok var absolut första boken jag var tvungen att läsa.
Alla dess böcker beställde jag faktiskt från CDON, stället jag fick till det billigaste och alla från samma upplaga, inte alls fint att ha böcker från samma serie som inte kommer från samma förlag. Mina Nicholas Sparks böcker är ju det och ångrar det lite nu. Aja om några dagar är dessa mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0