sooooon tired!!

God morgon på er! eller aaa.
Jag är så trött just nu. ställde klockan på 6 för att jag skulle upp och tvätta kl 7. Vaknade inte förän kvart över 7, hörde inte min klocka. Började med tvätten kl halv 8, sen gick jag upp och la mig igen, och råkade sova lite för länge än vad som va tänkt. Med tanke på att jag gick och la mig 2 i natt, så vill jag bara sova mer! Men nej! Jag har lagt i maskin 2 nu och jag måste verkligen diska idag. Snart! ligger skönt i soffan, en liten stund till. Idag är det tvätt och disk som står på schemat hemma idag. Sen luncha med en kompis för att sedan gå vidare till jobbet och sluta halv 10 ikväll. När jag kommer hem blir det att titta klart på alla serier som sändes igår i USA, ska ta och titta på något nu innan jag drar iväg. Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0