Snart så!!!!!! :D

Om några timmar bär det av till London baby med systrarna Ulla, Zeina, Fatmé, Sara och Mirjam.
Ska bli så skoj :) har längtat som bara den ända sen vi beställde resan i typ januari. Först ska jag städa klart och diska och packa lite sen drar jag mig till stationen för att ta mig till flygplatsen. Det jag ser minst fram emot är ju faktiskt flygresan, hatar att flyga, är höjdrädd och att sitta i ett flygplan när man inte kan ha kontrollen själv gör saken inte bättre! Men antar att det är bättre att en pilot har kontrollen än jag själv, med tanke på att jag vet inte hur man flyger ett plan :P haha.
Aja nu ska jag i alla fall fixa i ordning allt, så att jag inte glömmer något eller kommer försent. Ha en toppen påsk nu, så hörs vi när jag kommer tillbaka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0