Jag lever, I promise

Hej på er!!
Ja jag lever, har bara inte orkat skriva här. Har jobbat typ hela tiden, och orkar inte med att skriva här bara. Vad har jag mer gjort, hmmm. Vart med familjen, umgåts med vänner, utgång förra lördagen, med kass DJ, men hade skoj ändå. What else? ätit, sovit, andats :P Läst ut en bok. Tittat på en massa serier. Njutit av det fina vädret. Ätit mina första jordgubbar för i år (eller som jag säger jooorgubbar). Fått mig en ny mobil. Jobbat, jobbat jobbat, 7 dagar i rad, blivit kallad fin fina saker på jobbet av en idiot som ringt in (NOT). hmmm vad mer, nää det är la det tror jag. Som sagt mitt liv är inte det mest spännande men våren börjar komma nu och då händer det förhoppningsvis lite mer grejer, inga wow grejer direkt, men lite mer saker.
Längtar till sommaren närmar sig, för då smakar dessa underbara bär så mycket mer!
ξ

Bästa med att sommaren närmar sig är att jag kan ta med mig en bra bok ut och njuta av den och solen samtidigt, finns det något bättre? :D
ξ

My new phone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0