Family <3

Hela helgen som vart har jag vart med min underbara familj. Bra start på april månad!! Även om vi gått varandra på nerverna lite också, så har helgen vart underbar. Den började i torsdags så jag blev tvingad till mamma utav Mirjam, hon hade en överraskning till mig där. Jag ville ha godis :P men fick mig en ännu bättre en. syster Ulla och systerson Isaak var på besök. Helt underbart att träffa dem igen. Va där en stund och sen hem igen. Sen i fredags blev det att åka hem till mamma igen, och sen ut och äta med systrarna och respektive sen hem till mig, och där avslutade jag inte kvällen helt fel heller. Lördag hem till mamma igen, vi byggde nytt kök till henne, fick inte hjälpa till så mycket, utan satt med Isaak för det mesta. Blev långpromenad och en massa gulligull. Sen hem till mig och en myskväll med Jasmine. Med pizza, film och en massa girltalk. Denna tjej är helt underbar, så glad att jag fick mig äran att lära känna henne under förra året <3 Söndag blev det bygge av kök igen för folket hos mor, och jag satt med Isaak igen :P Under hela helgen skruvade jag i hela 8 skruvar, fick inte hjälpa till så mycket mer. Är inte så händig.
Min fina syter Ulla och hennes söta son Isaak ♥ Sötare unge får man leta efter!!
ξ

Underbara Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0