waaazzzaaaa

Hej =)
Nu blir det en liten uppdatering.
Har inte orkat direkt, Syster Ulla är här och hälsar på från el Stockholmo
Snart är det dags för the baby to pop out, ska bli skoj att bli moster
för första gången i slutet av November.
Har inte gjort så mycket det senaste dagarna, jobbat fram till torsdag, och umgåtts med
la familla, har varit trevligt =)
Imorgon blir det jobb igen i 5 dagar, kvällspass, inte gillart från min sida, men
men får stå ut, kan sitta uppe längre och komma ikapp med serier som jag har hamnat efter
med i veckan som gått, är 10 avsnitt so far, och imorgon läggs ännu 2 avsnitt
till på listan. Plus att jag lånat 7 filmer från Jonas som jag ska titta på under veckan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0