Sysselsatt

Nu när jag jobbar kväll så sysselsätter jag mig med att titta på serier både innan
och efter jobbet.
Så nu har jag nästan kommit ikapp med alla serier som jag är efter med.
Private Practice, 2 Smallville avsnitt, och veckans avsnitt av
Desperate Housewives, How I Met Your Mother, 90210, Gossip Girl,
Glee och NCIS är avklarade. Har 2 avsnitt av Brothers & Sisters kvar och veckans avsnitt
av NCIS:LA och One Tree Hill. Men One Tree Hill får vänta ett tag, veckans avsnitt av
typ ihop satt med Life Unexpected som är med på min lista av serier jag vill
titta på, så tänkte börja titta på den och komma ikapp med den och titta på de två avsnitten
ihop. Jag vet behöver inte en serie till, men who gives a crap, gör inget på kvällarna ändå
så kan lika gärna sysselsätta mig med mitt serie tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0