Sleep maybe

Klockan är mycket, eller aa inte så mycket egentligen,
så dags för mig att lägga mig nu kanske?
Jobbet idag var la helt ok, var bara riktigt trött, as usual, men imorgon är jag ledig
så ska hinna göra lite saker hade jag tänkt mig.
Efter jobbet blev det lite fika med Merima, och sen hem och titta på serier,
surprise :p
Blev Brothers & Sisters och How I Met Your Mother, nya avsnitt, bra avsnitt,
lite små roliga båda två och Brothers and Sisters var lite små sorgligt.
Sen har jag även börjat titta på Life Unexpected nu med. De fyra första avsnitten avklarade,
helt ok serier tycker jag allt, ska bli intressant att se hur serien kommer att utspela sig nu,
och får se hur länge det tar innan jag kan komma ikapp med en säsong och några avsnitt,
vilket betyder att jag får vänta med One Tree Hill till dess, which is a bumer.
Aja godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0