Skönt med ledighet

Idag har jag varit ledig, en hel vecka kvar tills det sker igen,
ser inte direkt fram emot 6 dagar i arbete innan en dags ledighet,
men får stå ut helt enkelt.
Har varit i Knalleland idag och lämnat tillbaka lite grejer jag inte vill ha.
Gick runt lite där och kände att jag inte ville gå runt ensam längre, så smsade syster Sara
och bad henne möta upp mig på stan för lite lunch, och sen så hämtade jag upp syster Mirjam
på högskolan så blev vi helt plötsligt tre =)
Det va skojsigt att träffa systrarna idag, även om vi träffas ofta är det alltid lika skoj =)
Vi gick även runt lite på stan en stund. Det är riktigt skönt att bara vara ibland, men inte
allt för ofta för då blir jag uttråkad
Hehe, när jag kom hem så tittade jag på veckans avsnitt av NCIS och NCIS: LA.
Mycket bra avsnitt som vanligt, älskar dessa två serier, vilket vissa har svårt att tro.
Många tror att jag bara följer en massa high school serier, men det gör jag ju inte,
inte bara i alla fall. Efter det har det blivit 4 avsnitt till av Life Unexpected. Så är klar
med över hälften av avsnitten av säsong 1 nu, trodde att det var en full säsong, men det var det
inte, utan bara 13 avsnitt, så har inte lika många avsnitt att ta igen som jag trodde.
Imorgon får det bli lite mer av den serien, så att jag får ta och titta på One Tree Hill snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0