Mycket att ta igen

När man följer tusen serier som jag gör, så kan det bli lätt
att hamna efter med sitt serie tittande och det blev jag förra veckan.
Så min dag efter jobbet har bestått av att titta på serier =)
Startade med ett avsnitt av en av mina favorit serier just nu,
The Vampire Diaries, ett bra avsnitt, hände inte så jätte mycket, men man
fick reda på saker from the past.
Sen blev det lite The Big Bang Theory, hehe Sheldon är la för goo. Visst
serien har tappat lite av sin charm om man tänker tillbaka till de två första säsongerna,
men fortfarande en serie jag sitter och skrattar åt =)
Nikita blev näst ut sen, helt ok avsnitt, ska bli spännande och se hur det hela
fortsätter och vem som kommer att vara på vilken sida till slut.
Grey's Anatomy och Private Practice hade båda sina roliga stunder och sina
känslomässiga stunder, två bra avsnitt helt enkelt.
Har kvar Desperate Housewives, Brothers and Sisters och Smallville från förra
veckan också, men det orkar jag inte med just nu, ska ju upp och jobba imorgon också =)


Don't you just love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0