Bok - The Vampire Diaries: The Fury



Handling:
Faced with an ancient evil, Stefan and Damon must stop
their feuding and join forces with Elena to confront it.
But in so doing, they are unwittingly
sealing her fate

Hade mycket att göra på jobbet i söndags då jag jobbade kväll så läste ut denna bok istället =)
Ja ni, detta är tredje boken i The Vampire Diaries serien av L.J. Smith.
Vet inte vad jag ska säga direkt. Har ju sett 4 avsnitt av säsong 2 av serien på TV nu
och säger bara en sak, Boken är fortfarande sååå annorlunda.
Tycker om TV serien mer som sagt, men har fortfarande 3 böcker kvar att läsa innan jag kan säga något
och sen så vet man aldrig hur de kommer att fortsätta med serien, de måste ju anpassa den till
dagens uppfattning jämfört med de året böckerna först är skrivna.
De sakerna som är annorlunda i boken jämfört med serien är inte lika bra tycker inte jag,
men det kan ju vara för att jag har fått en uppfattning av TV serien först och sen läst boken,
skulle kanske vart the other way around om jag läst boken först och sen sett serien,
men we'll never know that now, will we :P
En helt ok bok, finns inget mer att säga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0