"Skulle bara"

Idag drog jag som sagt ner till knalleland med lillsyrran.
Skulle åka ner för att köpa hårfärg, solpuder och ett
nytt täckstifft, tror ni inte att jag kom hem med lite mer saker än tänkt :P
Jag köpte mig som sagt en hårfärg från Cubus, bara dem
som har den färgen jag vill ha.
Sen blir det även 2 nagellack och 3 par trosor från Cubus.
Jag köpte mig även 3 par trosor från Ginatricot, man kan ju inte ha för mycket
underkläder liksom, de går åt.
Köpte mig också som sagt solpuder från kicks och ett nytt täckstifft,
eftersom att mitt är slut och den som jag har nu är alldeless för ljus
för min hudton. Båda från kicks, tycker bäst om deras saker.
Sen blev det en svart bustier från Lindex och två ringar från Glitter.
Så som sagt lite mer än vad som var tänkt.





trosorna får ni inte se :P
men nöjd med dagens shopping i alla fall, trots att det blev mer än
vad jag tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0