Seg fredag

Min fredag var rätt så seg. Blev inte så mycket gjort innan jobbet.
Utan träffade Mirjam och Fatmé på stan, dock
blev jag tjurig och åkte hem :P hehe
man ska inte irritera mig när jag är hungrig (just a reminder)
Men åkte sedan ner till stan med bror som åkte från Norge till Borås
för att lämna sina saker, han flyttar ju hem igen nu i veckan som kommer.
Vi träffade då upp Mirjam och Fatmé på viskan där vi åt mat.
Riktigt gött var det. Sen bar det av till jobbet där det inte var så händelserikt.
En seg fredag var det, och sen hem där jag inte gjorde så mycket heller.
Utan blev att jag satt vid datorn och gick och la mig sen vid 2 någon gång.
As u see, nothing happened :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0