IT WENT OUT WITH A BANG



The Vampire Diaries är ju en av de bästa serierna ever
enligt mig då, sen så finns det säkert tusentals som inte håller med mig.
Säsongs finalen av denna underbara serie visades
igår i USA och gissa vem som precis
tittade klart på det avsnittet?
hehe
Jag tycker att avsnittet var shit bra =)
Spännande med en hel del twister som man inte alls anade, me like
and a shocking ending I tell you.
Plus att the bitch is back, ska bli spännade att se hur det fortsätter nu.
Skit spännande och jag vill inte vänta ända till slutet av augusti/början av september
för att se hur det fortsätter.
Det är alldeles för spännande för det och man har så många frågor man vill
ha svar på.
Men det är lugnt, jag hittar alltid spoilers plus att jag har böckerna så
kan läsa dem för att få veta vad som komma skall.
I can't wait to see more great episodes of this wonderful show.
And it went out with a BANG.
Som sagt skit bra avsnitt och till er som inte ens har börjat att se denna serien,
DO SO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0