I'm such a cry baby

Jag är himla duktig på att titta upp saker vet ni det :P
haha nää, men det är jag faktiskt, men ibland så kan
det slå fel till.
Trodde att veckans avsnitt av NCIS skulle vara det sista men
finns ett kvar som sänds nästa vecka, me like =)
Veckans avsnitt av serien var bra och spännande med ett bra slut
can't wait for the next one, vill ju veta vad som händer med Gibbs.
Sen blev det även 2 avsnitt av NCIS: Los Angeles bra avsnitt båda två
med det sista jag tittade på var ju riktigt bra och det var det avsnittet jag grät till
i slutet. I know such a cry baby. Men det får man faktiskt vara ibland
riktigt ledsamt var det tycker jag men bra =)
två avsnitt kvar av serien för att jag ska komma ikapp och nästa tisdag sänds
det sista avsnittet för säsongen sen kommer det tillbaka till hösten
Me like again!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0