Gå upp nu kanske?

Hola =)
Det blev ju inte att jag gick upp klockan 9 idag ändå. Utan
kom upp ca 1,5 timma senare. Men det är lugnt.
Jag har tittat på lite säsongs avslutningar.
Det blev How I Met Your Mother, som inte gav oss någon
hint av vem mamman är i denna säsongs avslutning, jämfört med
de andra 4 säsongerna utan den fokusera mer på Lilly och Marshalls
förhållande och Robins karriär, lite synd ändå, men men
får se vad som händer i nästa säsong.
Sen blev det även dubbel avsnitt av Ten Things I Hate About You.
Visst jag tycker inte serien är så bra och skönt att den är slut, men come on
sämsta slutet någonsin typ? inte okej :P
Sen så tittade jag även på The Big Bang Theory, om det var säsongs
avslutning av serien eller inte vet jag inte,
eftersom att jag inte kan hitta om det kommer bli ett till avsnitt till eller inte
men om det var det, så var den inte så bra, men tror att det kommer mer kanske?
Jag är i alla fall två steg närmer att avsluta serierna som jag för tillfället tittar på,
det är i alla fall något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0