Film - Whip It



Handling:
 

Upptäck ditt livs sanna kall!
Tonårstjejen Bliss Cavender som bor i en landsortshåla har verkligen inget glid i tillvaron.
 För hennes mamma handlar livet bara om skönhetstävlingar
 och för alla andra är Bliss osynlig.
 Ända tills hon dimper ner i en värld där hon äntligen kan vara sig själv:
 i storstadens våldsamma roller-derbys!

Denna film blev det igår, och den var bättre än väntat. Har
hört en massa bra kritik om filmen, men inte riktigt fått någon
uppfattning om den men bra var den i alla fall.
Denna film är Drew Barrymores regisör debut och ett bra jobb har hon gjort enligt mig.
Hon spelar själv en roll i filmen och jag kunde inte sluta skratta när hon dök
upp i rutan, men som sagt jag har rätt så sjuk humor ändå.
Men omtyckt var den, och sisådär predictable.
Jag rekomenderar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0