En trip på stan

Idag gick jag en trip på stan med syster Mirjam.
Fast den varade inte så länge.
Skulle ner för att jag ville köpa mer deo från apoteket,
men den var alldeles för dyr jämfört med förra gången så köpte mig ingen
får bli en annan variant nästa gång istället.
Men blev även ner skickad för att köpa lite mer saker.
Skulle lämna tillbaka systers skor som hon inte ville ha mer,
sen skulle jag köpa ett bröllops kort till systers kompis som har gift sig idag.
Sen så köpte jag och syster även en konfirmations present till lillsyrrans kompis som
konfirmerade sig idag, aren't we nice?
Så inget till mig själv idag. Även om jag behövde lite viktiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0