Dead much?

Idag var det jobb mellan 08.55-12.55.
Fyra timmar vill säga.
Och åå så dött det var idag.
Den första timmen så fick ingen ett enda samtal och då
var vi ändå 5 personer som satt där och inte gjorde så mycket annat än att
vänta på att det skulle ringa.
Inte direkt det roligaste om man säger så, men men
imorgon jobbar jag kväll och veckan ut (fredag) så förhopnningsvis så finns
det lite mer att göra än att bara sitta där.
Dock sysselsatte jag mig med att spela sudoko på nätet så lite
"nytta" har jag ändå gjort.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag brukar läsa nyheter eller göra korsord och ordpussel när det är dött :) Har en hel bok med såna kluriga uppgifter! Kom förbi andra våningen så kan du få en sida ;D

2010-05-23 @ 17:56:00
URL: http://anderssonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0